• ZAKOŃCZENIE ROKU SZKOLNEGO 2021/2022

• W piątek, 24 czerwca, we wszystkich polskich szkołach po raz ostatni zadźwięczał dzwonek. Nadeszły upragnione wakacje, czyli zasłużony czas odpoczynku po dziesięciu miesiącach nauki.

Odbył się w Ośrodku Szkolno-Wychowawczym uroczysty apel z okazji zakończenia roku szkolnego 2021/2022.

Dyrektor szkoły – pan Ireneusz Gasza, który serdecznie przywitał uczniów, nauczycieli, wychowawców oraz przybyłych rodziców. Następnie pogratulował uczniom postępów w nauce oraz osiągnięć na miarę ich możliwości, a nauczycielom podziękował za trud i pracę włożoną w nauczanie i wychowanie dzieci.

Następnym punktem apelu było wręczenie przez wychowawców klas świadectw, listów gratulacyjnych oraz podziękowań dla rodziców uczniów. Prymusem szkoły została Wiktoria Nowaczyk - uczennica klasy V.

Podczas uroczystego apelu odbyło się wyjątkowe wydarzenie – ślubowanie uczniów klas trzecich branżowych I stopnia, którzy w tym roku ukończyli naukę.

Uczniowie kl.II wielozawodowej uroczyście pożegnali swoich starszych kolegów, absolwentów kl.III zawodowej. Była to wyjątkowo wzruszająca chwila zarówno dla osób odchodzących, jak i dla całej społeczności szkolnej.

Absolwenci w ciepłych słowach pożegnali się ze społecznością szkoły oraz podziękowali nauczycielom za trud włożony w ich wieloletnią edukację.

Po zakończeniu części oficjalnej tej podniosłej uroczystości, odbyła się część artystyczna, podczas której uczniowie zaprezentowali swoje umiejętności aktorskie i wokalne.

W części artystycznej wystąpili uczniowie klas: IV-VI, VII, VIII oraz II wielozawodowej. Przedstawili oni skecz pl. ”Lekcja marzeń”. Wesołym żartom towarzyszyły salwy śmiechu publiczności. Następnie odbył się mini recital w wykonaniu naszych uzdolnionych muzycznie uczniów. Były owacje publiczności na stojąco i mnóstwo braw.

Na zakończenie uroczystości pan Dyrektor Ireneusz Gasza życzył wszystkim uczniom dalszych sukcesów na kolejnych etapach edukacji, a przede wszystkim samych słonecznych chwil i mile spędzonych wakacji.

• NA SANTOCKIEJ PROMENADZIE

• Na zaproszenie ŚDS w Santoku grupa uczniów z naszej szkoły wzięła udział w Pikniku na santockiej promenadzie. Były tańce, konkursy i zabawy. Jedzenie wyśmienite : kiełbaski z grilla, ogóreczek, suróweczka, ciasta i orzeźwiające napoje. Atmosfera wspaniała i miejsce wyjątkowo piękne. Dziękujemy ŚDS za zaproszenie  Nasza współpraca zaczyna się pięknie rozwijać.

• EKOLOGICZNIE!

• Dzisiaj uczymy się stopniowania przymiotnika "zdrowo":

- zdrowo

- ekologicznie

- Ogród w SOSW Lipki Wielkie

Pan ogrodnik pochwalił się efektami pracy wychowanków i swojej- zielono aż miło. A jak smacznie...

Coraz częściej obiady w stołówce pochodzą z naszych eko-warzyw

• WIZYTA W GOSPODARSTWIE

• Nie wiem, jaka pogoda u Was... U mnie pada. Ale- mam dla Was trochę słońca z 8 czerwca. Jak magazynuję? Moja tajemnica :)

Podzielę się jednak tym słoneczkiem z wami. Wspomnienia z wizyty w gospodarstwie Państwa Marleny Włodarczyk i Janusza Konopki w Górecku:) serdeczne pozdrowienia od nas

• STAŁO SIĘ! - LIPKI ODWIEDZAJĄ SANTOK.

9 czerwca starodawny gród Santok odwiedziła silna reprezentacja naszego Ośrodka. Wycieczkę oprowadzał artysta malarz Wojciech Plust z Centrum Kultury i Rekreacji w Santoku. Było coś dla duszy- a dla ciała? Sami zobaczcie!

Opiekunowie- Danuta Gajtupen, Jolanta Biłas, Paweł Leciejewski. Pomoc w organizacji- Marcin Łańkuć

• PODBIJAMY WROCŁAW

• W dniach 13- 15 czerwca odbyła się wycieczka uczniów klas 4-8 do Wrocławia. Wycieczka została dofinansowana z projektu MEN ,,Poznaj Polskę''. Naszym celem było poznanie sześciu obowiązkowych punktów edukacyjnych. Zwiedziliśmy Rynek, Muzeum Wody-Hydropolis, Halę Stulecia, Muzeum Czterech Kopuł, Panoramę Racławicką, Ogród Botaniczny Uniwersytetu Wrocławskiego. Poza programem byliśmy w Afrykarium i wrocławskim ZOO. Jechaliśmy kolejką linową Polinka, wjechaliśmy na Sky Tower, meleksami zwiedzaliśmy Ostrów Tumski. Obejrzeliśmy pokaz fontan przy Pergoli. Mieszkaliśmy na Rynku, w centrum Wrocławia i mieliśmy wszędzie blisko. Hotelik uroczy, jedzenie wyśmienite- stół szwedzki bogaty i urozmaicony. Pogoda dopisała. Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji z wycieczki. Projekt napisały oraz zorganizowały wycieczkę Panie: Jadwiga Celejewska, Barbara Mąkosza i Małgorzata Pęcherzewska. Dziękujemy pracownikom Starostwa Powiatu Gorzowskiego za wsparcie i pomoc przy realizacji projektu.

• ALPAKI

• Jakby nie dość atrakcji w naszym Ośrodku- to drugiego czerwca odwiedziły nas alpaki z ALPAKI TO TU- Elvis i Eddy z Karska.

Alpakoterapia zyskuje coraz większą popularność w naszym kraju- o dobroczynnym wpływie zwierzaków na życie i samopoczucie człowieka przekonanych jest już wielu... Kontakt z tymi zwierzętami wyzwala mnóstwo emocji, relaksuje i wzmacnia, wywołuje uśmiech, ale i wzruszenie.

Dzięki  ALPAKI TO TU i organizatorce spotkania- pani Danucie Gajtupen, tego wszystkiego mogły podoświadczać również nasze dzieciaki.

• WTEDY SIĘ DZIAŁO!!!

• Rozsiądźcie się wygodnie- TEATR FB ZAPRASZA- Bajka "Czerwony Kapturek" w wykonaniu wychowanków i nauczycieli naszego Ośrodka.